پشتیبانی
 

استفاده از نیروهای پشتیبانی متعهد و متخصص

بهره‌گیری از کارکنان و متخصصانی که به صورت ویژه از روحیه‌ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پی‌گیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند، شیوه‌ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی شبکه نوین است. این کارشناسان از میان نیروهایی انتخاب می‌شوند که دانش کافی برای پاسخ‌گویی به سوال‌های مشتریان را داشته باشند و مشتریان را به گونه‌ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کم‌ترین زمان و هزینه به پاسخ‌های کارساز برای مشکلات خود دست یابند

استفاده‌ از مکانیزم اثر بخش در پاسخ به مشکلات مشتریان در کمترین زمان

صفر ویک با استفاده از امکانات مناسب  از جمله سیستم ticket در حوزه  فناوری اطلاعات تلاش می‌کند تا ساز و کار پاسخ گویی به مشتریان را به بهترین شکل ممکن مکانیزه سازد تا آنان بتوانند در زودترین زمان ممکن به موثرترین پاسخ ها دست یابند ، و که در این مکانیزم شما می توانید بدون نیاز به تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی ارتباط برقرار نموده و مشکل سرویس خود را بر طرف نمایید..

چابکی در ارائه خدمات پشتیبانی

این ویژگی به عنوان یکی از ارزش های سازمانی و ارکان جهت ساز شبکه نوین نیز می باشد ، بدین ترتیب که تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی شبکه نوین تلاش می‌کنند مشکلات مشتریان  را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برطرف سازند. رسیدگی به مشکلات هر مشتری توسط یک تیم مشخص و در کوتاه‌ترین زمان از طریق برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در همان روز صورت می پذیرد

ارسال کارشناس فنی حضوری در کوتاه ترین زمان

به منظور رفاه حال آن دسته از مشترکینی که بنا به هردلیلی در بر طرف نمودن مشکل خود نشده اند این سرویس می تواند راه گشای مشترکین متقاضی باشد


 
تمام حقوق این سایت برای شبکه نوین محفوظ می باشد